Tonight´s gonna be a good night....

God morgon! Det är äntligen helg =) Vi hade en fantastiskt rolig kväll igår när vi tjejer "firade" våra inlämningar. Fast att fixa håret hade vi helt kunnat bespara oss. Så fort vi gick utanför dörren för att gå bort till Theresas, öppnade himlen sig. Jaja, det fick vara som det ville med den saken. Vi var på humör för lite cheesy dansmusik att skutta omkring till så tog oss till ocoola pop-world. Musiken är utmärkt för en fnittrig girls night out!

Nu på morgonen har jag unnat mig frukost i sängen och deggade runt en bra stund i pyjamasen. Till slut tänkte jag att det nog var bäst att ta vara på solen som är framme igen. En runda bort till det lokala biblioteket tänkte jag mig...och kanske lunch med en bok i Calderstone Park...hmm, får se hur varmt det egentligen är i luften.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att det blrev många härliga bilder till mitt företag, plus att du hade det skönt. S hjälpte mig med mms. Ljuvligt värre på Limhamns hundrastplats, där har du något att se fram emot, lyckig och trött vovve, sedan kaffepaus högt uppe på kullen på vita bänkar( visst termosen måste packas ned, räcker inte med muggar och mjölk), utsikt över sundet. Det du.

2010-05-02 @ 23:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0