..

God morgon! Till skillnad från den föregågna veckan hänger det regnmoln i luften även den här morgon. Jag håller tummarna för att det inte regnar på väg till universitetet.

Igår hade jag och min "projektkollega" bestämt möte för att skriva ihop ett protokoll att presentera för vår sekundära handledare. Båda två hade vi på känn att det här är en dr. som vi får vara beredda att sätta hårt mot hårt till men det verkade som att han var "nöjd" (?) med något han sett för det blev ett lagom avslappnat möte. Skönt!

Efter middagen gick vi tjejer bort till Oommoo (ett cafe) i närheten för att lyssna på open-mic night men tyvärr var det alldeles för hög ljudnivå på kringliggande konversationer. Eftersom vi inte kunde höra något av musik kom vi tillbaka tidigt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt, då har jag till slut två nöjda döttrar sett ur utbildningstänk. Din syrra får du fråga i ett litet mer ooffentligt forum.

2010-05-06 @ 19:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0