Puh!

Nu landade jag precis vid skrivbordet med min middag. Har varit på språng sedan strax före 09.00 och missade även idag sändningen av Crufts. Synd men jag missar hellre program än organiserar mig kring dumburkstablån. Helt typiskt att missa när det för en gångs skull finns något av intresse.  Jag hade egentligen tänkt att jag skulle runda av dagens arbete och se till att där inte finns några loose ends men när jag nu sitter här tror jag att jag ska tända lite ljus och ha fredags-mys istället. Bra avslutning på en bra dag helt enkelt. Det behöver väl knappast nämnas att jag stormtrivs med BUSY-BEE dagar, det har jag alltid gjort.

Här hade jag tänkt lägga upp lite bilder från labbet jag spenderat dagen i, skorna jag tjurrusade inom Next för att rycka med mig på språngmarschen ner till gymmet och från de fina blommarna jag köpte när jag sprang inom ASDA på vägen hem. Nu är blommorna förvisso tänkta till Mother's Day varför de var lite rabatterade men who cares. Om ni vill så kan jag ju säga att jag köpte dem som en gest, det är trots allt tänken som räknas. Jag får lägga upp bilderna imorgon bitti helt enkelt. För nu nöjer jag mig med att säga god natt, och tänk på:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0