Pausar lite...

Jag kom precis innanför dörren här efter en hektisk men produktiv dag på universitetet. Föreläsningar, seminarium, forskningsprojekt och planering av kandidatforskningen. Puh! Ungefär samtidigt som jag steg genom dörren lyckades Jim ta sig ur sängen, kan ju göra en lång historia kort genom att säga att han mår precis som han förtjänar och har inte ens några goda minne som plåster på såren.

Jag ska försöka samla ihop vad jag uträttat hittintills idag och få ordning på allt, sedan ska jag hasta vidare lite med coursework (dvs uppsatser och rapporter). Planen är att gå ut för middag för att fira Jims födelsedag och det verkar som att han biter ihop tänderna mot skallebank och illamående. Annars får vi väl beställa hem takeaway istället. We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0