Pack-leader coming up...

Kom för en stund sedan hem från Cesar Millan´s "seminarium" i Echo Arena. Dockorna visade sig från sin bästa sida och det var riktigt mysigt att promenera från Paradise Street i Liverpool One komplexet, genom ett upplyst Albert Dock bort mot Echo Arena där pariserhjulet numera står. På andra sidan River Mersey lyste ljusen från Wirral.

Föreställningen var både inspirerande och underhållande, även om många av "lärdomarna" visserligen bör vara bekanta för trogna tittare. Showen innehöll träffande illustreringar av mer eller mindre "normala" hundägare såväl som publikfriande discomoment. Kort sagt, en underhållande kväll- jag är glad att jag bestämde mig att gå trots att biljetten var lite väl tilltagen.


Nu sitter jag uppkrupen i sängen med en kopp tea och funderar på om jag borde fixa ett mellanmål eftersom middagen blev lite taskig då jag skulle iväg. Å andra sidan vet jag inte riktigt vad, har undvikit mataffärer i över 1,5vecka och försöker istället svänga ihop mat av befintliga varor. Waste not want not...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0