Off saturday!

Vissa dagar är inte lika bra som andra, det går verkligen TRÖGT att jobba idag. Ute är det regnigt och grått så jag har hållit mig inomhus och vid skrivbordet. Working i working girl för dock sägas med en liberal tolkning för jag tror inte att det är många ord jag fått skrivit idag. Typiskt när några crazy dagar väntar innan jag åker över till sverige under påskuppehållet.


Istället är huvudet lite längre fram, sitter och funderar på om jag skulle ta och boka en semester-resa direkt efter tentorna, innan sommarjobb väntar....Jag är riktigt sugen på lite nya upplevelser och avlappnande, lediga dagar!

Jag ska göra ett sista försök att få något produktivt gjort de kommande 2 timmarna, annars tror jag inte att jag har något annat val än att ge upp för dagen och försöka igen imorgon. Ikväll ska jag iväg till Echo Arena och se Cesar Millan (The Dog Whisperer) live. När jag bokade biljetterna för en massa veckor sedan kändes det hela så långt i väg att jag knappt kommit mig för att längta, och vips är dagen här! Tror det kommer att vara en väldigt inspirerande kväll, hoppas att man får lov att ta kort för jag har laddat kameran :P

Som sagt, jag skulle ju göra ett sista försök. Shit, kom precis på att jag glömt en omgång tvätt i maskinen....jobbet får vänta en stund till ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0