Liten update

Som vanligt blir det tyst här inne på bloggen efter att jag res österut. Förlåt men eftersom jag mestadels bloggar för familjen känns det lite som att tiden ifrån datorn uppskattas något mer än bloggen. Jag har i alla fall hunnit med en hel del under dagarna i Malmö- njutit av Reno har jag gjort från tidig (för tidig enligt honom) morgon, första tjejmiddagen gick av stapeln även om grillning ikväll kanske blir mindre lyckat, fika hos mormor, nya Ikea har jag så klart besökt och sedan har jag som alltid donat med jobb. Fast det sköna med rea-valpen är ju att tiden går så fort att jag inte hinner ha dåligt samvete de stunder jag inte jobbar...
Just nu är vi ensamma hemma och R sover här vid mina fötter, ska ordna lite online innan det är dags att göra mig klar och ta en tur till tandläkaren. Våndas-jag hatar tandläkare men det är riktigt svårt att få tid hos NHS, kan ta år, så det är faktiskt smidigare att hålla ordning på torpet under Sverige-besök.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmm ,känns i luften hur du och Reno njuter, Härligt!

2010-04-03 @ 07:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0