Lite morgontur




Kan tyvärr inte ladda upp fler bilder, försöker igen senare!
Okej har kanske varit fräschare men badrummet var ockuperat hela morgonen av "någons" flickvän så jag hann aldrig ta min efterlängtade dusch :@


Måste bara berätta: ibland beställer jag kosmetika och dylikt online. Det blir lite billigare och även om jag får vänta och inte vet exakt när jag har varorna tyckerjag det är smidigare om jag inte vill bege mig in till stan. Skickade precis ett mail till mamma där jag ondgjorde mig lite över att jag fortfarande inte fått grejerna levererade trots att jag beställde under helgen som gick. Ställde mig vid spegeln för att krapa ihop ett ansikte med det sinande förrådet. Bultar det inte på dörren just som jag skulle till att sminka mig :P Är det det som menas med karma??

Sminket kan förresten nog behövas idag, tror att jag sovit max 4 timmar inatt. Kunde inte riktigt komma förbi dval-tillståndet och somna riktigt, när jag till slut hämtades av John Blund stördes nattfriden av återvändande festprissar (Jim med vänner). Jaja, än har jag inte känt mig särskilt tröttare men det är nog bäst att föreläsningarna är intressanta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0