Kvällens middag

Jag är glad för andra planer, stirrandet på laptopskärmen torkar verkligen ut ögonen. Har spritzat ansiktet med en toner (ansiktsvatten för dig och mig) och är klar att gå på middag. Det är inget speciellt även om Jim fyller år, utan vi vill mest ta tillfället i akt att umgås lite när alla för en gångs skull kunde ta sig fritt samtidigt. Så vi går som vi är utan vidare krusiduller.  (Här skulle jag lagt in bild med det fungerar inte!)


Ikväll börjar Crufts- världens största dogshow. Egentligen hade jag tänkt svänga förbi showen som är i Birmingham (ca 45 minuter med tåg) i helgen men när vi bestämde oss för Kings ov Leon fick det bli koncerten istället. Crufts kommer visas på tv och jag håller tummarna för att det går upp på catch-up så att jag kan se det i helgen istället. Efter gymmet imorgon har jag nämligen bara mysplaner. Nu iväg till den där middagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0