Just another manic Monday...

God morgon! Jag vaknade långt före väckarklockan störde nattfriden men det var redan ljust utanför fönstret och solen var på väg upp! Det har varit en bra helg, en hel del jobb med lite social därimellan. Nu ligger en ny arbetsvecka framför mig och jag hade tänkt försöka lägga in en extra växel så att jag kan bryta upp för påsk med gott samvete, hoppas verkligen kunna göra ett minimum under tiden i Sverige. Jag har mycket jobb inplanerat men även en beskärd andel anteckningar i den sociala agendan också. Jag tror att det kan bli en riktigt BRA vecka!



En vanlig måndag ligger framför mig, har lite föreläsningen och ska supervisa första forskningsomgången, kontakta min research supervisor inför nästa år och boka möte. Annars är min plan att få skrivit lite på en av rapporterna innan jag tar en vända in till gymmet.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm, hur göra en underbar tavla?

2010-03-15 @ 13:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0