Inte helt bortslösad ändå...

Om jag skulle sammanfatta min dag skulle jag säga att jag spenderat en signifikant del av den men att tänka på allt jobb jag måste få gjort. Men, det låter fruktansvärt oproduktivt så jag tänkte fokusera på sådant som faktiskt blev gjort.

- Veckohandlade i förmiddags.
- Åkte in till en föreläsning- denna varade i hela 15 minuter varav 5 min spenderades åt att försöka hitta relä för att justera ljusinställningar. Helt i onödan, för det fanns inga sådana finesser i ingenjörerna byggnad.
- Fikade en stund på Costa för att väga upp för ovanstående slöseri.
- Fixade ekonomisk middag: använde mina potatis som jag inte ens kan komma ihåg att jag köpte till att göra potatismos. Sist jag åt potatismos måste ha varit för några år sedan då mormor lagade det. Hittade chilikorvar med 80% kötthalt på Tesco. Tip-top OCH (ett mycket viktigt sådant) de hade inga räliga knorrar!! Bra betyg av mig alltså.
- En gymrunda...
- Tända ljus, pyjamas och ett glas älg (Le chasse- boxen har en älg som illustration därav namnet)

Nu har jag dock lite tid "över" och som vanligt är tvn helt värdelös som underhållning för de planlösa. Funderar på om jag ändå inte skulle öppna en av artiklarna jag behöver läsa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0