I got chills....there multiplying!

Om my gosh! Kom precis hem från en studentuppsättning av Grease. Ska jag vara lite småtaskig hade jag inte förväntat mig att produktionen skulle vara särskilt bra. Som jag misstog mig, blev riktigt imponerad av casten som sjöng alldeles utmärkt och deras tolkning av musikalen var riktigt underhållande!


Efter föreställningen hämtade vi en drink från Saro Wiva bar och stannade vi till i Courtyarden (jag hoppade över en drink i pausen...). Tyvärr kan jag inte ge samma goda omdöme om deras vin, fast det misstänkte jag innan. Det var som att dricka vinäger, en anledning till att hålla mig till min egna regel. Håll dig till öl alternativt cocktail när du är ute, så till vida det inte är en restaurang eller säljes i "portions-flaskor". Tyvärr riskerar man annars vinäger snarare än vin på pubar/barer....


Lika kul det är att vara ute, lika skönt är det att komma hem och svida om till en gosig pyjamas. Just nu sitter jag och tittar på Sex and the City med en kopp värmande tea.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha! vi hade också Sex and the city, vet dock inte om vi såg mer än 1 minut.

2010-03-20 @ 07:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0