Hallå....

Jag ska alldeles strax ta tag i min hjärna igen, den är just nu ute på vift. Var vet jag inte, för vi hade en alldeles utmärkt produktiv förmiddag vid skrivbordet....Sedan beslutade min mage att det var dags för lunch, och på något vis tog huvudet detta som en ursäkt att ge sig iväg på upptäcktsfärd....Jag skulle väldigt gärna vilja ha tillbaka mitt huvud för vi har en del kvar att uträtta innan arbetsdagen är slut. As a matter of fact, en uppsats ska skrivas. Helst klar....Istället har jag nu spenderat 1,5 timme på lunch rast varav själva lunchen enbart tog en halvtimme...
Vad jag gjort resten av tiden vet jag som sagt inte riktigt...

Har laddat med en kopp tea och de närmaste timmarna ska jag göra ett uppriktigt försök att locka tillbaka huvudet så att jag kan skriva ruskigt intellektuella, banbrytande (kanske inte riktigt...) paragrafer om utveklingen av Theory of Mind. Sedan ska jag se Grease och möjligen sjunga med. Men jag tror jag hoppar över restaurang middagen för jag ska som sagt, skriva en uppsats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0