Godmorgon tisdag!

Jag har precis blivit färdig med mitt morgonfix, tog lite längre tid än vanligt eftersom jag glömt brt att jag ändrade tiderna på värmepannan för någon dag sedan. Nu när det är lite varmare tänkte vi lite ekonomiskt och drog ned på uppvärmningen här i huset.

Funderar på om jag ska gå neroch göra en omellet att lägga ner i min nya fina lunchpack-"påse". Lunch efter 16.00 igår var ingen höjdare precis...Hmm... Idag har jag som sagt föreläsningar 10-13.00 och sedan är det dags för statistikmöte med vår supervisor som jag hoppas inte tar allt för lång tid eftersom vi i gruppen förmodligen vill sätta oss ner och jobba igenom det hela. Jag behöver även försöka haffa en föreläsare som officiellt är borta men smyger runt på departementet undercover (?) ändå. Från och med torsdag är han dock borta på riktigt men det är ju även jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0