God morgon!

Imorse var det så skönt- gosigt och varmt, i sängen att jag inte kom mig för att stiga upp förrän efter 07.00. Satte lite fart för att bli klar och hinna jobba lite innan dagens föreläsningar. De 2 uppsatserna jag jobbar med för tillfället börjar så sakteliga ta form. Det kan komma in handy eftersom jag misstänker ett psykbrott och hårslitande när jag börjar på nästa. Planen är att det 2 som ligger på skrivbordet (laptopens) nu ska vara klara för redigering innan veckan är slut. Inte helt orimligt.

Sleepless Thoughts by ~bigcitydreams on deviantART


Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

godmorgon! tänkte önska dig en trevlig tisdag :)

2010-03-16 @ 10:32:02
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0