God morgon fredag!

God morgon fredag! Jag tänkte vara lite försigkommen och skriva det här inlägget redan nu eftersom dagen imorgon kommer gå i ett från början.

Vi hamnade till slut på Pizza Hut, där vi delade på pizzor och gjorde vårt bästa att göra själv för fri påfyllning av läsken. Jag måste dock erkänna att jag gav mig efter 3 bitar pizza och 2 glas pepsi. När vi sedan insåg att studenter får 20% rabatt var det hela verkligen lyckat.

Jag är lite besviken att sändningarna från Crufts inte ligger uppe på catch-up men men. Gav mig tid att styra upp labbtiderna imorgon. Idag har jag en föreläsningen innan det är dags att stänga in mig i labbet, från 11.00 förmodligen fram till sen eftermiddag. En tur till gymmet och ett snabbstopp på Asda, sedan hoppas jag att det är mys-fredag för mig. Möjligen läser jag lite artiklar till en av uppsatserna men jag tror att jag ska låta det avgöras av dagsformen och motivationen.

Hoppas att ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0