God morgon!

Det är fredag, redan?! Hur kan tiden gå så fort?? Helgen är sista innan det är dags att sätta sig på ett flygplan och spendera lite kvalitets tid på svensk mark. Som alltid går tiden extra fort när mycket finns i agendan, den här helgen har jag lyckats pracka in en hel del både i jobb kalendern men även i den sociala agendan.

Ikväll ska vi gå några kompisar och se en studentuppsättning av Grease och imorgon har jag biljetter till Cesar Millan Live in the Echo!!! Glädjer mig verkligen och tror att det kommer vara väldigt inspirerande. I övrigt ska jag, som vanligt, försöka avsluta 2 av uppsatserna under helgen och på så vis ge mig själv lite andrum inför resan. Tråkiga detaljer som att jag måste hinna städa etc lägger jag i bakhuvudet tills efter helgen.

Nu ska jag göra mig klar att åka in till universitetet inför en föreläsning, trodde även att vi hade all data till forskningen men några filer verkar fattas?! Hoppas jag kan lösa detta idag =)

Trevlig Fredag!


(via boing boing)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Aha, du och Reno i samma division?!

2010-03-20 @ 07:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0