Fredag i bilder

God morgon- Kings Ov Leon senare ikväll! Efter lite sovmorgon sitter jag nu i sängen ("min soffa") och ska roa mig med lite morgontv. Passar först på att lägga upp bilderna som inte ville ladda igår kväll.


Här är alltså mitt skrivbord för dagen. Den svarta skärmen kan lyftas upp så att jag ser mina deltagare om det behövs.


Den aukustiska lådan deltagarna tyvärr måste bli placerade i. Skärmarna till vänster är eye-tracking utrustning. I princip kostade de så mycket att mycket annat är låg-tech DIY. Hakstöden ska vi inte prata om...ursågad och filad planka...Tyvärr blir labbet väldigt instängt och varmt, delvis pga dålig ventilering och delvis för att vi behöver ha igång så många skärmar. Så efter att ha svettats ut dagens passade jag på att köpa lite fina blommor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0