...

Det är lite tyst här på bloggen men just nu är det mycket "skrivbordstjänst" som gällt. Eftersom de vanliga föreläsningarna ställts in den här veckan har det inte funnits särdeles mycket intressant att rapportera.

Igår snoffsade jag och M dock till oss och åkte in till stan för att fira Marks födelsedag tillsammans med hans och Rosannas hus (min kursare och Marks flickvän- det är så det hela hänger ihop!). Vi käkade middag på Jamie Carragher (fotbollspelare i LFC för dem som inte är insatta) restaurang. Maten där är hyfsad men ja inte väldigt imponerande. Själv valde jag en pizza även fast jag mest var sugen på en burgare.

Eftersom vi var runt hörnan från cavern kvarteret, och vi inte orkade gå särskilt långt, dök vi in bland gränderna. Jisses amalia- safety in numbers!! Det var huggsexa och Polsk riksdag bland inkastarna. har nog aldrig blivit lovat så mycket champagne i hela mitt liv. Vi funderade dock kring haken och kom fram till att det nog vore att gå in på de stälena. Eftersom killarna misslyckades med att brösta upp sig, även om de förhandlade flitigt, dök vi in på en irländsk pub för att samla styrkorna. Där blev vi kvar ett tag och var en ambitiös publik till live-bandet= 2 gamla gubbar som spelade irländsk folkmusik. Sedan gick vi vidare till en annan pub där Beatles tydligen hängt en del. Av inredningen att dömma kan man nog få en eller annan beatles partikel på sig om man eftersöker sådant. Mysig pub men usch för gammal inpyrd cigarettrök. Har inte tänkt på hur mycket fräschare det är sedan rökförbudet...Inte jätte mysigt att inse att man luktar sunkig rök på hemvägen.

Hursomhelt, jag lever och mår väl. Det har bara varit mycket rutin-jobb...


Kommentarer
Postat av: Sabina

Okej, jag har fått inbjudan till twitter....men hur f*n funkar det? Hur får man in det på bloggen? Und so wieter....

2010-03-05 @ 17:01:05
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Petra

Skapa ett konto pa www.twitter.com

Pa botten av twittersidan finns goodies.

Valj vilken widget du vill ha,

sedan far du en embedding code, klistra in denna pa din blogg under startsida i fliken design/kodmallar.

2010-03-05 @ 17:21:08
URL: http://petragron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0