Done for tonight

Känner att jag tagit igen den missade arbetsdagen, visst är det skönt att kunna göra sina timmar när det passar bäst?! Fast nu får det allt räcka med jobb för idag, har ju inte ens någon deadline som flåsar mig i nacken.

Ska ta och borsta bissarna, ansiktet tvättade jag och treatade med ansiktmask framför skrivbordet redan för någon timme sedan. Imorgon är en ny dag, och som vanligt innebär torsdagar en massa fläng. Kommer dessutom få äran att läsa de 25 artiklarna jag spenderat kvällen att rota fram ur cyberrymden. Sedan ska vi fira Jims födelsedag genom att frekventera någon restaurang här i närheten. Vilken lär nog få avgöras av dagsformen.

Night, night!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du får en trevlig kväll och att vi snart kan prata lite live, saknar dig lite väl mycket nu.

2010-03-11 @ 08:25:25
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0