Belöning & working late

För några år sedan jobbade jag på ett gym vars ägare även drev en hudvårdssalong. En liten personalrabatt räckte lång väg för att knuffa mig över tröskeln och prova på lite behandlingar och produkter. Det må låta klyschigt men när jag kännar lite bättre pengar än CSNs senaste bud, och naturligtvis är alldeles för upptagen för att ha den tiden ;), ska jag unna mig lite mer sådan vardagslyx. I alla fall fastnade jag för Dermalogicas produkter och IDs mineralsmink. Det är länge sedan jag använde produkterna men det var en lyxig kärleksrelation. Underbart är dock försvinnande kort och bra budgetprylar har varit resonabla standins.

När de mörka vintermånaderna fortfarande ger våren en god kamp och jag inte har möjlighet att sticka iväg på en resa kände jag att jag vill skapa vår genom att ha välvårdad hy och lättare make-up. I helgen som gick snokande jag upp en webbshop där de inte avkrävde mig på en arm och framtida förtjänster utan erbjöd ID till lite mer resonabla priser. Är dock lite gutted över att produkterna ännu inte dimpt ner genom brevinkastet.... 2 working days var mig veteligen igår så imorse var jag förväntansfull.


Någon middag blev det inte efter den bastanta lunchen. Jag sitter fortfarande vid skrivbordet och jobbar, ska skriva en recession av Alice in Wonderland senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0