Bara lite kaffe till....

God morgon! Dagens första inlägg är lite senare än vanligt, de senaste dagarna har jag blivit påminnd om hur SNART påskuppbrottet är här. Roligt naturligtvis och jag ser fram emot lite "semester" (kan ju inbilla mig) hemma i Sverige med vänner och familj, samtidigt är jag väldigt medveten om hur mycket jag har i agendan innan det bär av till flygplatsen.



Idag ska jag på ett lunchmöte med review committe, ska jag vara helt ärlig vet jag inte riktigt varför jag gick med på att delta eftersom jag har en hel del att få gjort idag. Men men, som student är det alltid trevligt att bli bjuden på gratis mat, antar att det måste varit så jag tänkt. Har även lovat bort mig till Theresa som behöver deltagare till sitt experiment, vad gör man inte för sina kursare.

Dagens är ju även St Patrick´s Day, att firas för alla irländare och många engelsmän. Liverpool har goda förbindelser med irland och därför brukar det alltid vara ett riktigt håll-igång under ett par dagar kring Paddy´s Day. Jag sitter på inbjudningar om en eftermiddags-tur till puben och fest/utgång hos Gill, får se jag bestämmer mig för till slut.

Jag har suttit och donat med en av uppsatserna ett tag redan men nu är det hög tid att kicka igång dagen paw rikhtigt.

Any day has the potential to be a good day...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0