Already?!

Idag har verkligen gått förbi i ett nafs! Knappt hann jag rulla ur sängen innan jag funderar på när jag kan gosa ner mig igen (dröjer ett tag ännu). Morgonen försvann medan jag löste lite reseproblem inom familjen, och trots att en föreläsning ställdes in hade jag fullt med egna researrangemang att ordna med, efter en givande och viktigt möte gick jag ner till stan för att ordna några ärenden. Sprang omkring för att kryssa allt från listan and before Bob´s your uncle, så var klockan 16.00 och jag hade ännu att ta mig hem och äta lunch.

Måste erkänna att jag känner av att det blev dåligt planerat med maten idag så jag hoppas att snart ha föreberett mig för morgonsdagens tenta, vilken vi blev informerade om bara i mitten av förra veckan, sedan ska jag tända lite ljus slå upp ett glas vin och försöka ha en ledig kväll som folk. Just nu är en hägrande karriär enormt lockande, so close but yet SO far away. Lön, arbetstider och egen tid (märk inte ledig men egen!). Det är MÅNGA tankar som snurrar när jag inser att jag snart måste börja besluta om tiden efter kandidaten. Well, all in due time aye!

Imorgon har jag en full dag planerad; föreläsningar 10-13.00 och sedan statistikmöte som får ta så lång tid det tar. Förhoppningsvis hinner jag en runda till gymet på kvällen. Men först ska jag läsa den där artiklen innan jag packar ihop för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0