Tenta-perioden inledd!

En tenta avklarad, bara 2 kvar! Idag körde några av oss ett lite annorlunda upplägg, istället för att sitta hemma och göra sista minuten-försök att få information att fastna, alternativt ideligen titta på klockan bestämde vi oss för att träffas inne på universitetsområdet och äta frukost tillsammans. Jag personligen tyckte att det var ett suveränt förslag för då kom jag till tentan naturligt avslappand. Däremot hoppade jag över erbjudandet om lunch nere i stan. Även om det hade varit jättetrevligt känner jag att mycket jobb återstår, jag nöjer mig med planer på en kopp kaffe med Ella och Becky (tidpunkten beror på när Becky känner att hon har tid) på ett cafe inom gångavstånd.

Fast än det knappt är eftermiddag ännu har jag ändå hunnit med en hel del, till och med en skype-stund med mamma och väderlappshunden. Genom webbkameran såg det mest ut att vara 4 långa ben och 2 STORA öron, fast han var såklart sött ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0