Söndag!

Ute lyser faktiskt solen och det känns nästan som våren ger en förhandsvisning. Därför passade jag på att ta en uppfriskande förmiddags promenad innan jag satte mig vid skrivbordet. Vet aldrig när vädret slår om igen.

Egentligen hade vi planer på att se Avatar igår kväll, mest för att ha sett filmen alla pratar om. Jag är inte riktigt säker på att det är min typ av film men har nu påven själv lagt sig i kan det ju vara värt en titt. Istället fastnade alla vi tjejer först i köket där vi timade våra middagar och sedan satt jag och Becky och pratade en bra stund med varsin kopp the. Bion tar vi på onsdag när vi kan få student + orange rabatt.

Internet är förresten väldigt trögt från förmiddagarna och framåt men fungerar alldeles utmärkt på morgonen. Några förslag? Jag ska ringa företaget imorgon och höra om lösning för det här fungerar verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0