Sista dagen

Eftermiddagen bjöd på en god middag hos Mormor, valpschäfern fick också följa med och skötte sig mestadels utmärkt. Nu har hemresan organiserats (förutom när tåget går till Kastrup). Till skillnad från tidigare år känner jag inget behov av att kolla upp sådant i förväg. Istället funderar jag på att jag MÅSTE ordna en frisörtid, omgående eftersom jag tyvärr var tvungen att hoppa av tiden som var inbokad till 20 december. Sedan har det blivit bestämt att vi stannar i huset även nästa år. Lite skönt just nu att slippa lägga ner någon tid på att organisera en flytt, i somras kändes det som att jag inte gjorde mycket annat ;P. Samtidigt är det ju kul att känna att det finns någon mening med att bo in mig!

Imorgon, eller snarare måndag om jag ska vara helt ärlig, är det back to reality med lite hardcore revision... Vardagsrutin å ena sidan, trist å den andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0