Police are back in town!

Jag måste bara berätta- häromdagen trodde jag verkligen att första april hade kommit tidigt även om jag väl kände igen mig i iakttagelsen.

Det är nya ordningsregler installerade i Liverpool. Numera är det strängeligen förbjudet att traska in på för att handla Tesco i nattkläder. Jag begriper inte hur man kan vara så lat (okej vi körde bort till TEsco Express häromkvällen men det var en engångsföreteelse, det regnade och jag hade mycket jobb kvar att göra...)

Skulle ju kunna tro att det här är en sjaävklarhet och inte borde vara ett problem. I'll tell you, not in Liverpool! I liverpool är det inget konstigt alls med att lägga 2 timmar på makeup och sedan traska ut i träningsoverall, med uggs och värmerullar i håret.

Som sagt var jag inte riktigt överttygad om hur sant detta var men igår på Bella Italia kom ämnetpå tal, eftersom vi såg ett inte ringa antal passera förbi utanför. Det verkar som att näringsidkarna till slut har fått nog av scouse-lathet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0