Onsdag!

Ute är det lite mulet och blåsigt men förvånansvärt nog var det ingen vidare kyla i blåsten så min promenad blev riktigt behaglig. De senaste veckorna har det inte blivit många besök till jobbet, istället har jag känt ett behov av LUFT under motionspauser. Kortare rundor bär det av till Wavertree/Picton Green som ligger precis bakom husraderna, för lite längre promenader brukar jag gå åt andra hållet mot Sefton Park, det är lite annat stuk på bostadsgatorna så det är lite mysigare att promenera där eller så finns ju alltid alternativet att gå runt Sefton Park. Efter tentorna tänkte jag leta upp Calderstone Park som ska vara jättefin. Den ligger upp längs Allerton Road mot stora Tesco men jag är inte riktigt säker på var man svänger av. Skulle gissa på att promenaden dit tar en halvtimme om man inte fuskar och tar bussen den första tråkiga biten och börjar motionen först i parken.

Det är som sagt ett senare projekt, för nu är det hög tid att fortsätta jobba.

Ps. det fungerar fortfarande inte att ladda upp bilder men tyvärr tror jag att det är bloggfunktionen som krånglar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0