Mitten av första veckan

Imorse vaknade jag som vanligt tidigt men istället för att sätta mig vid skrivbordet direkt efter frukosten slöade jag med catch-up tv en bit in på förmiddagen. Eftersom jag ofta jobbar sent på kvällarna är det rätt skönt att ibland unna mig att starta lugnt när möjligheten finns.

Internet har varit trögt under veckan, vet inte om isen och snön påverkar ledningarna eller vad men förhoppningsvis ska det fungera att lägga upp lite bilder på nya frisyren.

   
Helt onödigt att jag försökte fixa frisyren igår eftersom det snöade hela tiden medan vi var inne i stan.


Eftersom jag mest ska sitta hemma och jobba idag, kanske avbrutet för en runda till gymmet om jag är på humör, passade jag på att leka lite med håret. Döv blev jag på kuppen, öronen är helt klart inte vana vid att en fön brölar så nära efter några månader med permanent i håret. Skönt med kort hår tycker i alla fall jag (fast nästa gång ska jag nog be frisören att tagga till det lite mer runt ansiktet, tror det skulle vara ännu mer "jag"- eller?)

Så- hur lyder domslutet?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tjusig, men lite mer taggigt hade nog känts lite busigare.

2010-01-14 @ 20:33:39
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbart söt! Men, vart tog min lilla dotter vägen? Plötsligt ser jag en vuxen kvinna.

2010-01-17 @ 07:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0