Måndag: ny vecka & ny period.

Igår kväll lagade jag alltså en "svensk" middag här- köttbullar (hälften mormors, hälften mina snabbt ihopsvängda), potatis och brunsås. Hade till och med lite lingonsylt att bjuda på. Det verkade som att det var uppskattat, förhållandevis lättlagat och inte särskilt dyrt heller vilket ju är tur när man sällskapet innehåller hungriga killar ;P

Tyvärr vaknade jag med en sådan huvudvärk. kändes som att vi redan varit ute och firat att examensperioden var över. Dock vet jag bättre eftersom det starkaste jag druckit sedan jag kom tillbaka var en kopp kaffe som blivit alldeles för stark. Nåja, fick i mig en huvudvärkstablett och tog det lite lugnt en stund innan jag började jobba. För nu är det inte längre "reading week" utan "exam period".

Blogg.se fungerar inte särskilt väl för tillfället och jag funderar på att byta portal då det verkligen är störande att inte kunna lägga upp några bilder och gjorda förändringar försvinner. Vi får se vad jag kan hinna leta upp och fixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0