Makeover!

Hissa: Äntligen har jag fått håret avklippt. Det var ursprungligen inbokat redan före jul men hanns helt enkelt inte med. På gång avstånd låg denna frisörkedja som även erbjuder 20% studentrabatt måndag-onsdag. Studentrabatter i England måste jag verkligen göra tummen upp för i England- det används verkligen i marknadsföringen!

Jag bad om att få en rejäl bit avkapad eftersom jag insett att jag inte trivs så bra i långt hår, men det var ju mode ;P Nu har jag en mycket kortare frisyr som jag redan trivs bra i! Min frisör passade även på att göra några mjuka lockar för att visa hur jag kan busa till frisyren och göra den både mer trendig och ungdomlig. De gick ur lite grann när jag gick hem eftersom det är så fuktigt och kallt men det är ändå lite liv i håret. Bild får vänta eftersom internet är segt.

Dissa: Om jag ska dissa något så blev jag lite snopen när den erbjuda cappucinon visade sig vara gjord på nescafe-pulver. Lyx-faktorn försvann tyvärr direkt!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jamen, bilder då??? Skärpning ;-)

2010-01-14 @ 10:29:04
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0