Landat!

Då är jag tillbaka hemma i Liverpool igen. Resan gick utan några större problem, vi fick köa för att komma fram till tullen på Manchesters flygplats och i taxin från stationen hem hoppade chauffören ut för att köpa middag. Inte för att någon av oss kom oss för att säga något, vi satt mest och flinade.

Det var rätt skönt att kliva över tröskeln (när jag fick upp dörren, låset hade nästan frusit till) Kan ju säga som såhär, jag hade glömt hur kallt det kan vara inomhus. M och jag tänker unna oss att låta värmen stå på ett tag, sedan igårkväll har vi jobbat oss upp till 14 grader inomhus. Oh yes, M tog med sig en vädertermometer och en bra stund var det ingen skillnad att tala om närvi jämförde utomhus och inomhus! Inatt packade jag in mig med snuffsorna som mamma skickat med och en flisfilt över täcket så jag vaknade faktiskt varm.

Igår nöjde vi oss med en snabbtur till Tesco Express för att fixa frukost. Idag ska vi försöka ta oss till stora Tesco, våra gator är varken saltade eller sandade så det är riktiga isbanor men förhoppningsvis är den stora vägen upp till Tesco röjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0