Kafferast!


Nu pausar jag och Becky och går för att möta Ella på Oommou (eller hur det nu stavas). Mmmm...jag tror att jag ska se om de gör goda cappuccino även om det tekniskt sett är för sent på dagen för att dricka det på riktigt. Italienarna dricker som bekant enbart dessa drycker till frukost, resten av dagen är det espresso som gäller.

Jag är allt sugen på en maskin så jag kan lyxa till det men en espresso/cappuccino då och då (alldeles för ekonomisk/snål för att göra det mer än någon gång om året). Fast det får allt vänta tror jag, kanske inte så populärt att lägga beslag på värdefullt köksutrymme. (Å andra sidan har vi ju ett rum som står oanvänt = kafferum?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0