jobbdag

Jag skulle vilja skriva att jippi nu är det äntligen helg men den tråkiga sanningen är att det inte spelar någon roll alls. För det första är alla föreläsningar inställda och för det andra är det upp till var och en hur välförberedd man vill vara inför tentorna. Alltså är idag precis lika mycket arbetsdag som vilken annan dag som helst.

Igår var en annan historia, när jag fortfarande inte lyckats koncentrera mig och klockan var närmare 14.30, gav jag upp för dagen- gick en långpromenad, lagade gemensam middag med Malin och gick på bio. Såg en stjärnspäckad musikalfilm "Nine", som var oväntat okej.

Idag var Malin och jag ute på en rask promenad och lyckades pricka in förmiddagens skönaste stund. Nu är regnmoln på väg att ta över himlen och det känns (inomhus) att det med ens blivit ruggigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0