Helg & Fredag!

Yey! Äntligen är alla tentorna avklarade, det är verkligen härligt om än lite skrämmande att det inte längre ligger i mina händer.

Efteråt var vi ett blandat gäng som samlades för lunch på Bella Italia- verkligen härligt att inte behöva ha koll på klockan och känna att samvetet gnager. Under lunchen hann vi göra upp lite mer konkreta utflyktsplaner inför våren och jag glädjer mig verkligen till att organisera lite ledig tid, att ligga på sofflocket fungerar inte för mig när det inte finns fasta arbetstider. Och samtidigt vill jag ju lära känna mer en Liverpools innerstad- packa väskan med lunch och ut och iväg är det som gäller en dag i veckan under våren!

Nu är vi hemma en vända för att passa på att lata oss lite innan det är dags att slänga på sig finkläderna och bege oss ut till stans nattklubbar.

Jag ser fram emot att ha en helg som vanligt folk där arbetet lämnas utanför ytterdörren och tiden är bara min, även om det inkluderar att fixa ärenden! Till att börja med har jag kokat lite kaffe och ska läsa BPS magasinet som kom med posten imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0