Grrr!

Just nu är jag lite irriterad på vår internet-leverantör. Eftersom internet slutar fungera under eftermiddagen/kvällen har jag försökt komma i kontakt med kundtjänst både igår och idag men samtalen kopplas automatiskt ner så fort jag har tryckt in alla val. Nu lyckades jag äntligen få iväg ett elektroniskt formulär med ett klagomål och en förfrågan om de istället kan kontakta mig. Hoppas nu att det fungerar, skulle väldigt gärna kunna använda internet efter lunch också!

Igår kväll kom Ella över på en kopp the med avsikten att ha lite tentasnack. Det hade vi också men för en väldigt kort stund innan samtalet automatiskt gled in på en massa annat. Vi gjorde lite helgplaner för terminen och ska verkligen försöka bli bättre på att lämna våra skrivbord lite mer under våren. Jobba hårt under veckorna och ta ledigt en dag under helgen för att komma ut lite! Så går tankarna i alla fall! Fast först ska de här tentorna klaras av =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0