Gårdagskvällen

Kafferasten borta på Oomoo igår eftermiddag var efterlängtad! Det var riktigt skönt att komma ut och bara njuta av trevligt sällskap en liten stund, i slutändan blev vi kvar till lite efter 17.00 istället för den korta pausen vi egentligen tänkt oss. Väl hemma igen passade jag på att jobba lite innan jag kom på att Tesco har öppet dygnet runt. Vad är meningen med generösa öppettider om de inte uttnyttjas? Alltså passade jag på att promenera bort till stora Tesco (tar ca 20-30 minuter) för att handla inför helgen. Jag undvek inte bara köerna utan det kändes även som att mindre av dagen gick jämfört med när jag traskar iväg på förmiddagen och kommer hem när det är dags att laga lunch. Sedan var det bara att ordna med lite middag, under vilken Becky höll mig sällskap, lite mer jobb och sedan landade jag framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart, fortsätt att sätta värde på dig, jag lovar att det kommer att kännas underbart att ladda batterierna till nästa tenta. Grattis till att det kändes ok efter tentan igår.

2010-01-21 @ 12:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0