Funderingar...

Är nästan rädd att det ska gå troll i det här om jag skriver det men äntligen verkar internet börja fungera. Nu är det ju inte i vår ände fellet ligger utan i arbete på någon server. Egentligen hade jag tänkt komma lite i ordning inför helgen med lite krukväxter, min orkidee var inte nöjd med att bli vattnad efter 3 veckors torka och klarade inte riktigt den chocken. Nu är jag dock lite osäker på om jag ska ta mig tiden att åka iväg och försöka leta upp allväxtcentret och sedan träna ikväll. Alternativet är att jag skjuter upp det till nästa helg när tentorna är klara...

Just nu sitter jag och jobbar med EM handboll i bakgrunden. Då internet krånglat har jag inte kunnat se live streamen från österrike så först idag har jag sett Sverige-Slovenien och håller som bäst på att ta mig igenom polen matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0