Förskjuten

Nu landade jag precis för att äta lite middag, raggmunkar med lite rivna rotfrukter också. Varför har jag glömt bort den här rätten? Den är lättlagad, billig och mättande.

I eftermiddags satt jag nästan och somnade med näsan i arbetet så det bar av till gymmet, sedan jag kom hem har jag hunnit duscha, fixa middag, vika tvätt och städa lite i köket. Nu är jag således väldigt pigg! Fast jag ska tända lite ljus och se om där är någonting på tv. Jag hade till och med tänkt lyxa till det med ett glas vin eftersom jag blev så sugen! Det har jag inte varit sedan jag kom tillbaka så därför har jag helt enkelt hoppat över det hela, men nu var jag sugen på en "mys-kväll".

Hoppas att ni njuter i soffan! Jag ska krypa upp i min (= bäddad säng!) och avsluta middagen. Börjar känna igen mina vanor, tidigt uppe, förskjuten kväll (sent arbete & middag) och sent i säng!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tja vi får väl njuta av kissepromenaderna

2010-01-22 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0