En liten last...

Sitter vid skrivbordet och jobbar samtidigt om jag äter ett litet mellanmål. Jag måste erkänna att jag har en liten last- havreflapjacks. Det är så gott! Förra terminen försökte jag mig på att göra egna både för att spara pengar och ha riktig kontroll över vad som är i dem men detta misslyckades helt. Därför måste jag erkänna att jag köpt ett paket med mellanmål flapjacks (eftersom dessa är lite mindre). Mina äpple&russin kommer från Doves Farm och är både organiskt producerade och fairtrade märkta. Då måste det väl vara okej, eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Mamma

TTTTSSSS sladder fladder, jag säger ingenting så har jag ingenting sat

2010-01-22 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0