Aggressioner

...har jag fokuserat på inför förmiddagens tenta. Så kommer det ingen fråga på det har jag åtminstone en omfattande teoretisk kunskap till varför jag känner för att skrika. Helt värdelös sådan men inte desto mindre. Snart börjar den nya terminen och även om ämnena inte riktigt är mina forte, ser jag fram emot att dra igång terminen. Lika skönt det kan vara att kunna lägga upp sin egen dag helt och hållet och jobba i skidstrumpor och mys-sweatshirt, lika härligt är det efter ett tag att få göra sig i ordning och komma iväg för att starta dagen. Jag tror att jag är rätt ensam om att vara nöjd med terminens schema, start kl 10.00 varje dag tycker jag är utmärkt- en liten sovmorgon samtidigt som dagen startas relativt tidigt per automatik! Jag tycker det är mycket lättare att skapa ett eget arbetsschema då, långa jobbdagar måndag-lördag och ledigt söndagar för dagsutflykter är min plan!

Ute är det kallar så tji fick jag som retades med 7 grader i förra veckan. Jag såg på nyheterna att det är kallare och regnigt väder på ingång, möjligen snö till helgen?! Jaja, har en riktig lat-dag planerad till lördag och till söndagens dagsutflykt har vi tillgång till bil så länge det inte regnar spelar vädret därmed mindre roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0