Annorlunda medicin ;)

Eftersom torsdagar är speciellt "flängiga" för mig och jag allra helst undviker att slås med matmarodörer och barnmaffian under helgerna, passade jag på gå till Asda för att handla lite småplock- kaffe, grönsaker, diskmedel. Ja ni vet...Helt plötslig kom SOLEN fram en runda och då fick jag lite extra energi att rycka upp mig! Tog en snabb vända in till stan när jag ändå var ute och ladda upp med lite grejer från Boots/Superdrug. Ikväll ska jag nämligen ordna lite hemma-spa tänkte jag. I vanliga fall brukar att "ta hand om mig själv" innebära träning och hyfsad mat (en fantastisk revolt mot studentfördomen!) men eftersom jag är lite halvkrasslig har ju gymmet fått stryka på foten. Vad passar då bättre än att istället ta hand om fötterna, måla naglarna fina, lägga ansiktsmask och vårda håret. Hela packetet och allt bekvämt beläget i mitt sovrum/vardagsrum till en resonabel peng!

Så innan helgens sociala program drar igång tänkte jag en gång för alla mota olle i grind och piffa upp mig lite:P Med kvällens avslut som morot ska jag ta mig i kragen och jobba lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0