Term 2, 1 Februari

Februari sägs vara en av de mest deprimerande månaderna om året- när alla sociala julevent sedan länge är förbi och räknigarna börjar trilla in förblir vädret grått och trist och inget ljus finns i sikte. Ute trotsar solen kylan och har kämpat sig igenom de gråa täcket som verkar lägga sordi över de engelska öarna. Det är skönt att få lite normala rutiner efter närmare 6 veckor av annorlunda jobbrutiner.

Jag behöver hitta något att skriva på för helgen var så härlig att jag aldrig kom iväg för att köpa nya block. När jag är färdig inne på universitetet tänkte jag promenera uppför Allerton Road och införskaffa lite nytt kontorsmaterial!

Så nu ska jag borsta tänderna och sedan är jag klar att kicka igång en ny termin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0