On an ordinary day

Idag är en helt vanlig dag, där dagen går av sig själv alltersom kalenderpunkter kommer och gårm och där inget utöver det ovanliga inträffat. Så länge vi inte räknar min nyfunna talang för att tappa bort folk som befinner sig i samma föreläsningssal som jag själv.

Dagens föreläsningar pågick mellan 10-13.00 och sedan jag kom hem har jag hunnit fixa lite med email, äta lunch och ska nu slå mig till ro för lite rutin jobb av anteckningssammanställning och instudering av material till kommande föreläsningar. Förvånansvärt hur snabbt det går att hitta in i gamla rutiner som har fått vila ett litet tag. För rätt precis en månad sedan var det här min verklighet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0