Lazy Evenings

Igår bjöd på en mini-återhämtning. Till middag fixade jag en bortglömd klassiker, nämligen pytt i panna! Eller Swedish Hash som de kallade det i ASDA magasinet där jag blev påminnd om att det ju går alldeles utmärkt att fixa sin egen. Jättegott och enkelt! Sedan höll jag faktiskt tidigt med jobb för att titta på nya avsnitt av Midsomer Murders vid 20.00, i reklampauserna passade jag på att lägga ansiktmask, fixa fötterna och måla naglarna.

Till sist hamnade jag nere i köket när Jim kom hem efter en hockey-runda på puben, var förvisso i köket också när han gick men först några timmar och ett antal pints senare tyckte han att det var en poäng i att fixa middag. Av pierce-and-pling varianten naturligtvis!

Jag är riktigt sugen på att börja upptäcka lite mer av England- funderar på hur tid och pengar ska gå ihop...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0