Hos mig!

Nu kurrar min mage efter lunch så jag ska ta en paus och värma lite rester av laxpajen jag hade till middag igår. När mina akademiska tankegångar avbröts kom jag ihåg att jag slängde in en omgång tvätt i maskinen när jag kom hem. Det vore rätt bra om jag avslutade vad jag påbörjade och faktiskt hängde upp den också! När jag ändå är igång kan jag vara lite smart och ta fram köttfärs ur frysen till mitt fredagsmys. Har bokat in dubbelpass på gymmet och då tycker jag att fredagskvällen kan få bjuda på en liten nachotallrik och ett glas rödvin.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Men älskade barn????????? Hur har du nu kommit fram till att man kan träna för att åter få en nachotallrik? Ttttssss. Lycka till me min kollega. Jag lovar hon är underbar. Psstt hon är hälsovetare i botten.

2010-02-05 @ 18:34:59
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0