Hoppsan!

Idag blev inte alls som planerat. Vid föreläsningen visade sig att det fanns två olika kurser i lokalen, till slut redde (den för oss okända) föreläsaren ut att sociologi studenterna egentligen skulle vara på andra sidan universitets området. Synd för dem men skönt att vi slapp flytta oss. Då återstod bara att lösa kurragömma leken för våran föreläsare stod inte att finna. En halvtimme försenad kommer han inflåsande till rungande/ironiska applåder och ursäktar sig med att de glömt säga till administratörerna att inte lägga in någon föreläsning. Alltså, med alla till slut på plats fanns ingen föreläsning att ge. Vi gick ner till stan för att slicka såren. Och hör och häpna var det JAG som shoppade mest. Annars brukar jag mest följa med för sällskaps skull, men idag brände visa-kortet i fickan men är väl så chokat nu att det inte går att använda på ett tag.

Eftersom internet är trögt om kvällarna får jag vänta med att lägga ut bilderna tills imorgon bitti. Middag slipper jag i alla fall laga för det fixar Vinny! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0