Hemmakväll!

Måste bara tipsa om min nya sminkfavorit. Använder man flytande foundation blir det oftast bäst att lägga den med en pensel. Men i ärlighetens namn, vem orkar mecka med det en tidig tisdag morgon?! Därför tycker jag att den här är fruktansvärt praktisk och ger ett jättebra resultat! Jag har användt både Gold Ivory men har för tillfället #21 Rosy Ivory- passar bra till vinterfesig hy. Ryktesvägen har jag pejlat att Studio Secrets serien numera ska finnas till försäljning i Sverige. Jag vet att de kostar lite mer än HMs märken, dock har jag ett antal produkter ur serien och har funnit dem otroligt enkla att applicera, prisvärda och framförallt dryga. Löp och köp med andra ord!
Min nya sminkfavorit. Har lärt mig efter alla de gånger jag blivit proffssminkad att man ska lägga foundation med pensel. Det blir jämnt och tunt. Så ska jag vara extra fin till fest så använder jag denna från L´oréal Studio Secrets. Den har en inbyggd pensel och är superbra. Ett litet sminktips till helgen.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Hm? Just nu vill jag inte höra något om smink, tappade en kasse till ett värde av 210:- med nyinköpt foundation och hårklämmor i veckan. BLÄ, får väl visa mig på stan vinterfisblek.

2010-02-21 @ 08:10:24
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0