Helgen som gick

Det har varit lite tyst här inne under helgen men jag kan försäkra att den varit trevlig. Vi var ett helt gäng som var ute i lördags med några av Jims kompisar som var besök. Och eftersom vi kom sent i säng var det inte mycket som blev gjort under söndagen utan den spenderades som söndagar görs mest, en uppfriskande promenad, lite film på tv, en bra bok och ett litet jobbryck!

Igår började en ny arbetsvecka men vi lyxade till helg känslan lite extra genom att gå ut ett gäng tjejer från kursen. Amys födelsedag var i söndags så vi gick ut på Cafe Sports England och åt middag. Väldigt lyckad kväll, när Annabell och Jen äntligen hittade till rätt restaurang det vill säga.

Nu ska jag dock ta på mig vinterdräkten och bege mig in till universitetet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gottegris. En ljuvlig helg och behöver bara ta på dig vinterstassen en gåg per dag, börjar bli riktigt trött på alla kläder hundra gånger om dagen. Nja kanske lite överdrivet, han är faktiskt duktig på att hålla sig några timmar.

2010-02-09 @ 21:35:44
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0