Good to go

God morgon!

Det skönaste med att börja 10.00 istället för 09.00 är att det finns lite extra tid på morgonen till att ta det lugnt. Vanligtvis vaknar jag strax efter 06.00 men väljer alltsom oftas att ligga kvar i sängen till värmepannan går igång. Det passar utmärkt att sätta på kaffe, hoppa in i duschen och så är både kaffet och värmen ordnad när jag är klar. Passar utmärkt att ha en timme för diverse innan det är dags att åka iväg.

Igår smet vi tjejer ut en stund under kvällen (vi bjöd faktiskt med killarna men det blev en tjejkväll!). Vi hamnade på en gammal favorit, Hannah´s Bar. Det var ett tag sedan vi var där men det känns alltid lite lyxigt att dörrvakterna håller upp dörren och skrattar och skämtar. Helt säkert hade de fixat följe hem om vi känt oss lite otrygga. Att man sedan inte behöver avbryta samtalet för att lyfta på baksidan och tränga sig fram till baren är en trevlig bonus- om man håller reda på turerna såklart. Becky ska hem över helgen så det passade utmärkt att kicka igång lite tidigare, och det härliga med England är ju att det inte är ett strikt helgsnöje. Jag trivs rätt bra med att vända på det hela och går vi ut över helgen beger vi oss till väl utvalda ställen- gärna där man behöver betala en slant för att komma in.

Idag har jag bara en föreläsning sedan ska jag topp-handla, helgstäda och träna =)

Bilden är intefrån gårdagen utan från ett Hannah´s besök förra terminen/året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0